کد اخبار

لطفا چند لحظه به این عکس ها توجه کنید!

شهدای شهرستان بجستان خراسان رضوی

بسم رب الشهداء والصدیقین

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شهدای شهرستان بجستان خراسان رضوی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از قسمت آرشیو موضوعی وبلاگ استفاده کنید. شما می توانید در این قسمت از آیکون «دانلود ها» فایل های مداحی ، مولودی ، آهنگ های حامد زمانی و ... را دانلود نمایید . از قسمت «آلبوم عکس» می توانید تصاویر شهدا تصاویر بعضی خاکسپاری ها و ... را مشاهده نمایید . در قسمت «توجه فرمایید» می توانید جملات زیبا و تاثیر بر انگیز را مشاهده نمایید . در قسمت زندگینامه شهدا می توانید زندگینامه ایشان را مشاهده نمایید و همچنین از زیر موضوع ها نیز می توانید استفاده کنید. بخش «خاطرات شهدا و امام» داستان هایی را مشاهده نمایید . در ضمن شما با نظرات سازنده خود می توانید ما را راهنمایی کنید و به این وبلاگ کمک کنید. با تشکر... مدیریت وبلاگ.

 

لطفا چند لحظه به اين عکس نگاه کنید!
به این چهره‌ها نگاه کنید و به چهره‌هایی که هر روز از کنارتان رد می‌شوند. چهره‌هایی که از کنار ما رد می‌شوند با اینکه ظاهرا در رفاه بیشتر به سر می‌برند اما انگار همیشه از چیزی رنج می‌برند. خیلی فرق نمی کند از چه چیزی. مثلا قسطشان عقب افتاده یا درآمدشان کم است. ماشینشان خراب است یا کلاهشان را برداشته‌اند. مریض هستند یا مریضداری می‌کنند. بلیت سفر گیرشان نیامده یا بلیت مسابقه فوتبال! کسی به ماشینشان زده یا پلیس جریمه شان کرده. یا ... و هزار مشکل و رنجی که تمامی ندارند.

... اما لطفا چند ثانیه وقت بگذارید و به این عکس نگاه کنید.

عکس

اینها  رزمندگان عرصه عشق و جوانمردی  از ديار شهرستان بجستان هستند. لازم نیست هیچ کدام را بشناسید. تنها به آرامش و شوقی که در چهره این جوانان غیور دیده می‌شود تامل کنید. آن وقت از برکت این نگاه‌های آسمانی بهره‌مند خواهید شد.

اینها هم زندگی را دوست ‌داشتند. آرزوی مدارج بالای تحصیلی هم داشتند. از داشتن خانه و ماشین هم بدشان نمی آمد. حتی برخی از اینها زن و بچه هم داشتند اما وقتی دیدند به آب و خاکشان تجاوز شده، در خانه نشستن را ننگ دانستند، جان با ارزش خود را به دست گرفته و مردانه به دفاع از ناموس و دینشان پرداختند.


اینها سبکبال و رها به استقبال شهادت رفتند تا چراغ خانه ما روشن بماند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 15:16 ] [ محمود جوادزاده ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه